Allahım artık gece olsun istemiyorum ya. Kızım 2,5 aylık gece oldu mu uykuya direniyor. Ne yapsam sakinleşmiyor ya da sadece ayakta kalmak istiyor. Belim koptu artık taşımaktan şarkı söylemekten takatim kalmadı. Gündüz uyuyor sıkıntısı yok ama gece oldu mu bir ayrı. Zaten kolik bir bebekti ama geceleri değildi saatleri değişmiş sanki. Artık sinir krizi geçirme raddesine geldim eşimle. Sürekli katıla katıla ağlıyor gazı gelince de ağlıyor çıkartınca da ağlıyor. Delirecem artık az kaldı. Az önce kaynanam geldi uyuttu ben pes ettim ayağıma basamıyorum artık ayağım komple çekiyor