buket26 bebeğim ilk doğduğundan beri süt ve mamayla devam ediyorum hip kullandım uzun bir süre sonrasında bir aptamil kullanayım dedim fakat çocukta çok fazla gaz yaptı sonrasında SMA geçtim SMA da çok iyi gelmediği için hipe geri döndüm fakat şöyle bir şey duydum Aptamil çok iyi kilo aldırdığını söylüyorlardı ben de geceleri Aptamil veriyorum gündüzleri hep veriyorum iki gündür bakalım gaz vs yapmaz inşallah ama hippten çok memnunum. Bebeğin 3 buçuk aylık