xcaglaaa Benim bebeğim yogun bakımda kaldı 1 hafta orda basladılar bu mamaya..Eve geldiği hafta hep püskürterek kustu reflü sandık ama mamadanmıs..Sonra kusma kesildi ama gazı korkunctu,comforta geçince gaz bitti diyemem cunku bebeğim kolik aşırı gazlı,ama baya farketti o korkunc krizleri azaldı kaç kere koşarak acile gittik..Burda da optipro için çok gaz yaptı yazan olmuş bu arada bi bakarsınız onlara da..Gaz sorunu varsa direkt comforta geçin bence,hem aynı marka oldugu için geçiş rahatsız etmiyo bebişleri..