Cananne12 Bağışıklığı düşük.. Bnm oğlumun da igA ve igE değerleri düşük. Alerji ve immünoloji bölümüne takipliyiz
Cananne12 Hillcl antibiyotik kullandık haftanın 3 günü, pazartesi, çarşamba ve cuma. Bide alerjik olduğu için, toz kullandık meyveye mamaya katılanlardan. Sonrasında beslenmesine kendine dikkat ederekten biraz geçti ama halen düşük
Tubism Cananne12 Bağısıklığı düşük olan bir cocuga nasıl antibiyotik verdiler benim kızımında düşüktü o süreçte en ufak calpol bile yasaktı
Zumra- Cananne12 bizimde hafta da 3 gün kullanıyoruz antibiyotik ama hematoloji bölümünden de takipliyiz sizde olmadı mı?
123aa Cananne12 merhaba neye alerjisi var bizim de düşük ve küf bakterisine alerjisi çıktı bir de aşı konusunda bir şey dediler mi
Cananne12 Tubism bactrim diye bir antibiyotik. Koruyucu bir antibiyotik bu. Gribe yakalanmaması için. Çünkü 1 aya yakın sürüyordu gribi ve ağır atlatıyordu
Aysimaninannesii Cananne12 ayy resmen beni anlattınız bizimde bağışıklığımız çok düşük değer düşük çıktığı için sürekli takipte ve sürekli hasta oluyor bizede bactrim başladılar haftanın 3 günü bir de alerji tozu var nereye kadar gidicek bakalım
Tubism 123aa genelde yumurta alerjisi olanlara kızamık gibi canlı aşılar tehlikeli onun dısında genelde sıkıntı olmuyormuş
Beybisii_ Zumra- merhabalar benim kızım çok sık boğaz enfeksiyonu geçiriyor bu sene içinde 8. Bu Dr boğaz kültürü aldı temiz çıktı kortizonlu iğneye başladı buda iyi gelmezse araştırma hastanesine gondericrm sizi dedi acaba bizidemi alerji immünoloji ye gondericek bide nasıl ilerliyor kan testinemi bakılıyor
Zumra- Beybisii_ çapa da alerji gittik kanda çıktı bağışıklık hücresinde problem var dendi 2 aydır hemetoloji takipliyiz 15 günde 1 kan alınıyor
Cananne12 Zumra- aslında bizim de kanda sıkıntı var. Sürekli grip olur ve ağır geçiriyor. Ama doktor bizi hematoloji ye yönlendirmedi. Kendisi takip ediyor. 0.3 ten 0.27 ye yükselince bir değeri tamam dedi, demek ki yükseliyor dedi. Şuan 3 ayda bir kontrole gidiyoruz. Nötropeni falan demedi bize. Bağışıklığı düşük takip edeceğiz dedi
Zumra- Cananne12 çapa araştırma hastanesi olduğu için fazla irdeliyor rabbim evlatlarımıza şifa versin