Kızlar benim kızımın uyku düzeni hiç yok öğle uykusu bazen olur bazen olmaz 3 yaş olacak şubatta Allah nasip ederse ve uykuya koyarken gerçekten çok zorlanıyorum mesela bugün gündüz hiç uyumadı eşimle üçümüz dışardaydık baya yoruldu da sonra saat 9 buçuk gibi yatağına getirdim ve saat 11e kadar uyumadı masal anlattım ninni söyledim vs yok uyku sıfır sonra annecim ben çıkıyorum sen ben olduğum için uyumuyorsun diyip çıktım arkamdan ağlamaya başladı ama bunu yapmasam hiç uyumuyor genel olarak ben yanındayken uyuyor uyumadığında hep o şekilde yapıyorum (aglmaya başlayınca tabii geri geliyorum )🥹🥹yani çıkıyorum yanından öyle yapınca da uyuyor sizce ben kötü bir şey mi yapıyorum vicdanım gerçekten rahat değil (uyanınca da güzel güzel konuşuyorum ben seni bırakmam sadece uyuman için yanından ayrılıyorum vs diyorum 🥹🥹)