goktug08 Bebeğim 7. Bucuk aylık bu aralar salyası arttı. Ve uyutmaya çalışırlen çok ses çıkarıyor inliyor. Uyuyamıyor sanki. Bi yeri mi ağırıyor diye üzülüyorum. Dişten mi acaba ilk dişini bekliyoruz
sumeyra5858 goktug08 bizde aynıyız uykuya geçerken o kadar zorlanıyo ki devamlı meme de kalip emmek istiyo 😓😓😓