Arkadaşlar 14 günlük bebeğim var doğar doğmaz sütüm hemen gelmedi tam olarak elektirikli pomba alıp sağıp verdim çiktiği kadarını ilk hafta pomba ile çok zorlamış olmalıyım ki gögsümde sert yaralar ve kanamalar meydana geldi lanshino ve garmastan pomat kullanyorum ucu kan toplamış gibi ve bebek her emdiğimde içim ğeçiyor artık kuru kalmasın dediler kremi sürüp poşet koyuyorum iki gündür bu seferde sürekli nemli kalıyor iyleşmiyor sanki koymayınceda kuruyup tekrar kanıyor napmalıyım sizler neler yaptınız?