dddy Bebeğim 2 aylık gündüzleri uyumaz normalde en fazla yarım saat uyur 5 saattir uyuyor sabahtan beri kaka da yapmadı 2 kez emmek için uyandı endişeleniyorum bir sıkıntı olabilir mi
umay1520 dddy hiçbir sıkıntı yok o aylarda beş saatlik öğle uykusu oluyor çocuklarda bizimde öyleydi 2. Ayda çok rahat ettim ay ay bu süre zamanla azalıyor biz şimdi 6aylığız 2 saat sürmüyo öğle uykularımız
Esrakuzey dddy bbenim bebeğimde baya azaltmıştı gündüz uykularını bugün baya uyudu gri hava onlarında uykusunu getiriyor bence😍
Mukaddes59 dddy benimde 2 buçuk aylıkken bebeğim bi gün çok fazla uyudu ateşini kontrol edin güzdüz hiç ateşi yoktu gece ateşi çıkmıştı hastanee gttik kanında enfeksiyon çıkmıştı inşallah sadece uykusu olduğu için uyuyordur
Elfidam umay1520 aslinda buyudukce uyku saatleri daha da uzamasi gerekmez mi sonucta buyudukce hemen acikmayacaklar 🤷♀️🤷♀️
Hvvhzl Bizimkisi de haftada bir şaşırtıcı bi şekilde uzun uzun uyuyor. Bende korkuyorum ama diğer gün eski haline dönüyor 😁😁
Uzay Benim oğlum 48 günlük 3 saate bi emmek için kendisi ağlamaya başlıyo uyuyarak emiyo o şekilde 12 saat uyuyo. Arada bazen uyanıo yarım saat bi saat uyanık kalıo tekrar uyuyo.bende bazen korkuyorum çok uyuyo diye ama herkes uyusun uyuyarak buyur diyo🤷🏻♀️ gün içinde toplam 5-6 saat anca uyanık kalıyodur
Silacnr dddy Alt dişini çıkartınca aklıma hiç gelmemişti üst dişini de çıkartıyor olabilir büyük ihtimalle teşekkür ederim ben biraz endişelendim ne yapacağımı bilemedim ❤️
Elfidam dddy bizim kizda 2aylik olacak bugun bende ayni durumu yasiyorum ve saskinlik icindeyim tedirgin degilim ama surekli uyku halinde havadan mi acaba diye dusunmeye basladim yada gecryle gunduzu sonradan karistirma durumlari oluyor mu ki 😧🤷♀️
Elfidam dddy aklima gelmedi degil valla uykuyu alip alip sabahlara kadar aglamasalar bari cok korkuorum 😭🤱🏼🤱🏼
melihbugraninannesi Ne kadar şansılısınz maşallah oğlum 2ay 1 haftalık fakat gündüz kesinlikle uyku uyumuyor uykusu olduğu halde uyutmaya çalışıyorum ama nafile günüm onu uyutmaya çalışmakla geçiyor uykusu olduğu için çok huysuz huzursuz oluyor sürekli ağlama modunda 12den akşam altı yediye kadar akşam oluncada en fazla yarm saat oda sallayınca evde hiç bir işimi yapamıyorum yemek hazırlayamıyorum napıcamı şaşırdım 😞
dddy melihbugraninannesi normalde benim bebeğim de öyle hiç bir işimi yaptırmıyor bugün çok uyuyunca endişelendim
pamugummm melihbugraninannesi canım benim kızım da öyleydi humana nin iyi geceler çayını aldın eczaneden onu kullanmaya başladım gündüz uykumuz hiç yoktu şimdi yarim saat de olsa uyuyor