Aintyourmama eldiveni kupkuru şekilde takmadık elbette hanımefendi. Evet ilk çocuğum ve illa tecrübesizliklerim olabilir ama emin olun o kadar da gerizekalı ve bilinçsiz bi anne değilim. Öyle olsaydım buraya gelip de fikir almak istemezdim çaresizlik içinde. Eli nasıl değdiği konusuna gelince,bir yere koyduğumda durmadığı için mecburen kucağımdaydı ve anlık elini çarptı ve çok hassas olduğu için yandı. Zaten anlayamadım ne olduğunu sonradan gördüm. Doktora da gittim buraya yazdıktan sonra ve kapatarak iyi yapmışsın enfeksiyon kapmamış dediler iyi akşamlar