Arkadaşlar kızım 8 ay 16 günlük henüz hiç dişimiz çıkmadı. Gece huzursuzlukları 5. Ay itibari ile başladı her geçen ay artıyordu karanfil yağı ile baya sakin gecelerimiz oldu. Ama bu gece karanfil yağı da kullandık ona rağmen çığlık atarak uyanıyor. Görüntüde diş yoktu. Su an ateş hastalıkta yok. Sizce bir anda çığlık atayarak uyanması, ısrarla kucak istemesi diş sancısı mıdır? Yaa lütfen yorumlarınızı esirgemeyin, kızımı anlayamamak beni yoruyor 🥹