alpege7 benim de sizinle durumum birbirine yakın sadece ben çalışmıyorum.kesinlikle verin. çünkü biz de insanız iki çocuğa tam anlamıyla yetişilmiyor maalesef 🥹 kardeş kıskançlığı yaşayıp zarar vermeye de çalıştığı oluyor,evde sıkıldım diye ağlama krizleri de. Okula başladığından beri hem çok eğleniyor hem de çoğu durumunda olumlu gelişmeleri oldu çok şükür.