Papatya-eylul88 Yaptıriyormusunuz kizlar her snee Meme usg Smear testi bildigim bunlar başka varmi acaba baktirmamiz gereken?
aleksandralarossa Papatya-eylul88 hiç bişey yaptıgım yok inan 4-5 senede bi kan tahlili verip değerime baktırırsam şükür
elifozkan Papatya-eylul88 smear testi sezaryenden sonra kontrole gittiğimde doktorum yapmıstı 1 dakikalık bişey. Bence yaptırmalı
nslhnak Papatya-eylul88 yaptırmıyorum ama bunu inan bugün ciddi ciddi düşündüm. Artık yaptıracağım herşey bahaneye bakıyor artık, erken teşhis önemli Allah muhafaza
aybarsmehtap elifozkan merhaba birşey sorabilir miyim bende smear testi yaptırmıştım ve enfeksiyon çıkmıştı ama doktor temiz çıkmış sonucun dedi bu kadar ne enfeksiyonu olabilir herhangi bi fikriniz var mı acaba
elifozkan aybarsmehtap smear kanser testi olduğu icin temiz çıkmıs demiştir. Vajinal enfeksiyonunuz vardır antibiyotik kullandınız mı sonrasında
NariNariKiminYari Papatya-eylul88 smear testini ve meme usg 3 yılda bir yaptırıyorum. Yılda bir check up yaptırıyoruz
Gul-42 Papatya-eylul88 6 aydan 6 aya kan verıyorum sadece oglumuda senede bır genel kontrole gotururum