berennur01 oğluşlarım için helyumlu bir ve kirpi şişirmiştik onu masanın sağ kenarına koyduk perdeyede ip asıp ay fotoğraflarını astım üstünde happy Birthday yazısı da vardı
tavanada helyumlu balon bıraktım ipleri sarktı güzel olmuştu sevmiştim pastasına varana kadar kendim özene bezene yaptım 🥰