defnevedoruk bu kadın çok iyiydi eskiden şimdi bi tık yalpalamaya başlamış onu fark ettik. Normaldir yaşlanıyor, yoruluyor. Bir de ne desem yapar allah var ses etmez o yüzden çok talibi var. Zaten o yüzden minnet etmiyor hatun. İşine gelirse diyor. Hamile oldugumu öğrendş o zaman beni mülakatlardır dedi kaça gelcen dedim en son 1750 ye almıştım aylar evvell , 2200 dedi dedim hadi 2300 olsun. Dün geldi yetiştremedi yerleri ben silmeme ragmen ve evi de sabah 7 ye kadar eşimle toplamamıza ragmen( kağıt, kürek, çöp ıvır zıvır ne varsa atıp dolap içlerini sildik) mutfak yerleri, banyo, çamaşır odasını ben yaptım. Ve koridoru 3 kez sildim. Mutfak camı kalmıştı. Dedi 17.00 de çıkıcam. Bitir git dedim. 1 saat uzadı işi 2500 aldı hala diyor ki başkası 2800 vermişti bana. Annem çok kızıyor çok yüz veriyorsun diye bana. Para konusunda çok zam yapıyor ve diyor ki 6 ayda bir yapacagım. E dedim sen yaza 3000 bin dersen ben nasıl alcam seni ayda 2 kez. Sen bilirsin diyor 🤦🏻♀️
İşine güveneceğim bi kadın bulaam bu paraya ayda 3 kez almak isterim ya :/