ikraraf üzüntüden onu geliştirmiş olabilir ve ağlamasına bağlı olarak bu davranış pekişmiştir,bence uyarmayın kendi kendine söner davranışlar
Benim kızım 7yaşında ve bebeği çok sevip sarılıyor ama kıskandığından yaptığı o kadar belli ki..
Epey zayıfladı mesela
Bi de eski neşesi yok..
Elimden geldiğince eskisi gibi onla da ilgileniyorum ama kıskançlık duygusu da normal kendi kendine aşacak diye bekliyorum 🤷🏻♀️ pedagoglar da kıskançlık duygusu da aşırı olmadıkça normal diyor 🤝