Merhaba arkadaşlar.. Kızım 1 yaş 4 aylık sürekli emmek istiyor gece gündüz hicbirseyle ugrasmayip onu emzirmeliyim. Vermediğim zaman ağlıyor yapışıyor bana..ayrica memeye güvenip hiçbir şey yemiyor. Yediremiyorum.. Böyle olanlar var mı bu sorunu cozebilecegim Bi yol arıyorum. Haftaya doktora götürmeyi düşünüyorum ama sizden de fikir almak istedim