Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 22 günlük ve 2 ayı aşkındır kakasını yapamıyor kendiliğinden fitille çıkıyor tek 10 bekliyorum yapmıyor çok kötü oluyor öyle fitil yapıyorum sadece anne sütü alıyor beslenmemde çok dikkat ediyorum niye böyle oluyor ki beni endişelendiren kendisinin yapamaması önceden günde 5 6 kere altını alırdım birden böyle oldu ve geçmiyordu kabız olduğu için ne uyuyor ne duruyor çok ağlıyor bağırsakları çalışmıyor desem genellikle gazını çıkarıyor artık lütfen bana bir yol gösterin