23 yaşındayım 9 aylık bebegim var bende olamiyorum 2 ay olamadım doktora gittim kontrol testler temiz gebelik zaten yok tarnusal verdi günde 2 defa içiyorum hap bitince hemen oluyorum adetin 2. Günü de cerazette kullanıyorum emzirdigim için sadece bunu kullanabilirmisim dogum kontrol hapı olarak ama genel olarak dogumdan sonra 1 seneye kadar normal diyorlar