Bebeğim 47 günlük,evet uyku düzeni için çok ufak biliyorum ama bi yandan gaz sorunumuz var her geve uyuması 1 den önce olmuyo..8-9 sa banyo sonrası besleme yapıp deniyorum ama asla başarılı olamıyorum..Bu ayda bebeği olanlar saat kaçta uyutuyosunuz? Yada tecrübeli anneler bu aylarda siz kaçta uyutoyodunuz nasıl düzene girer bu uyku işi bi akıl verin bana..