Kızlar gratisten bir kozmetik ürün aldım.Testerı yoktu, arkasındaki ürün kodundan tahmini bir kararla aldım ama çok başka çıktı, yakıştıramadım kendime rengi.Şimdi sorum şu: açtım ama beğenmedim.Fişi duruyor.İade etmek istersem alınır mı? Bilgisi olan var mı ?