erenlerr ben de ben dee, kıyafetlerim de olmuyor zaten. Zayıflarım ümidiyle alışveriş de yapamıyorum. Yine de keyfini çıkarmak gerek, bu göbüşler bir şekilde illaki gidecek. Sonuçta 9 ayda alınan kiloyu 2-3 ayda veremeyiz dimii 😅 ben de böyle kendimi teselli ediyorum 🙈