Merhaba anneler. Bebeğim 3ay19günlük. Ekim ayında doğdu ve doğduğundan beri dışarı çıkarır gezdiririm. İlk başlarda ağlasada sonradan alışmışdı ve çok güzel uyuyordu. Oysa aralık ayından bu yana onu dışarı çıkarmak tam bir azap oldu 🤦🏽♀️ Bebek arabasında ağlıyor, kucağımda ağlıyor. Hiç bir şekilde dışarı çıkmak istemiyor. Sebebini anlamıyordum. Ama bu sıralar anladım. Beneğim havada nefes alamıyor. Dışarı çıkaramadığım için balkona çıkarıyordum ve gene ağlasada kısa aralıklarla balkonda kalıyordum. Açıkcası cocuğa hiç dikkat etmemişdim. Son iki gündür dikkat etdim bu çocuk neden ağlıyor diye. Dışarıda çok güneş varsa ağlıyor, güneş yüzüne düşmesin diye çevirdiğim zaman bu seferde nefes alamadığını gördüm. Anladığım kadarıyla soğuk havada nefes alamıyor. Doktoruna sorucam ama doktor kontrolu ayın sonunda. O yüzden şimdilik acaba bebeği böyle olan varmı? Ne yapıyorsunuz? Nasıl başa çıkıyorsunuz?