ogretmenanne2024 öncelikle geçmiş olsun.. 😔
Epilepsinin türleri varmış. Ve tabi ki yaş ilerledikçe ağırlaşıyor maalesef.
Benim kuzenim doğuştan epilepsi. Bir dönem sanırım 10 yaşlarında falandı. Okuyup yazabiliyordu. Şimdi 30 yaşında sadece belirli kelimeleri söyleyebiliyor.. küçükken özel okula ve rehabilitasyon merkezine de gitti ama ilaçlar, nöbetler ve yaşı ilerledikçe daha da ağırlaştı.
İyi bir nöroloji doktoru bulunup sıkı takip edilmesi gerekiyor. Doktoru ve sizler neye ihtiyacı olduğunu önceden bilip, sezip ona göre yön vermelisiniz..