Alya-Sena neleri gider gösterebiliyorsunuz, ortalama ne kadar kazanıyorsunuz, prim sistemi var mı.? Bir de part mısınız full musunuz.?
Partlar kaç saat çalışıyor, full’ler kaç saat çalışıyor, molalar kaç dakika
Ay çok sordum kusura bakmayın ne olur 🥹🥲