Kızlar ben bi hayale düştüm😀 buzamana kadar çoğu hayalimi yapdım . Gözüm çok yükseklerde değil eşim seneye otomatik araç alıcak benim üstüme ama o işe gidip geldiği için genelde onda olucak araba.bebeğim 5 aylık annem yurt dışına giderse eğer evinin temizliğini ben yapıcam oda banada para göndericek diyorumki küçük elektrikli bir araç alayım en azından eşim işteyken eltime kaynanama yada çocuğum biraz büyütünce kreşe ben bırakayım alıpda memnun olan varmı eşim ne gerek var iyi demiyolar o araçlar için diyor