Baştan beri çok gelmemişti zaten. Zorlayarak çeşit çeşit çaylar vitaminler takviyeler bilmemneler kullandım. Yok olmadı yani. 4 ay emzirebildim. Onda da her sağımda başlarda 90 geliyordu sonra azala azala 60 oldu 40 oldu bu hafta 20ye düştü :)
Mama veriyorum zaten doğduğundan beri.
Nasibi yokmuş çocuğumun. Üzüldüm işte bari 50 60 cc ne kadarsa antibiyotik niyetine içebilseydi. Sorum yok öyle üzüntüden açtım konuyu :)