escenko biberon başlığını neden değiştirdiniz kii, 2 numarasi 6 aya kadar diye biliyorum. 3 un akışı çok olabilir gerçekten 🥲 meme reddi varsa biberon hiç vermemeniz gerekiyor gerçi, anne sütü kaşığı alıp yavaş yavaş verebilirsiniz veya şırıngayla. Zor olacak ama ortada meme reddi varsa biberon bunu destekler malesef :( pilates topunda zıplayarak veya ayakta yürüyerek memeyi vermeyi deneyin, farklı emzirme pozisyonları da ise yarayabilir. İnşallah çözersiniz bir an önce 🥲