Kızlar merhaba 43 günlük bebegim dün geceden beri çok huzursuz. Sürekli aglamaya başladı bugün doktora götürdüm saglıgında bir sorun yok dedi. Atak dönemi de olabilir diye düşünüyorum. Ama sanki bir yandan da aç gibi sag gögsümü kabul etmiyor. Sanırım sürekli soldan verdigim içinde süt yetersiz geliyor. Birazdan mama vericem bir de öyle deniycem. Sizlerin başından da geçmiş olabileceğini düşünüyoeum. Fikirlerinize ihtiyacım var. 😥