Kızlar 9 aylık bebeğim var ve eşim korunuyor bu zamana kadar utanarak söylüyorum ama bugün prezervatiften dışarı taşmiş gibiydi emin olamadım ve korkuyorum hamile kalmaktan. Doğum kontrıl hapı alsam kullansam olur mu? Cezeretta kullanılıyormuş sanırım bir tek. Onu alsam kulllansam mi bilemedim nolur bir şey söyleyin bana. Bir de nasıl kullanılıyor bilen varsa lütfen bekliyorum cevaplarınızı.