Melisinannesii Merhabalar, başlıkta yemiyor dedim ama tabiki şuan yemesini beklemiyorum. Ama tadım olarak verdiklerimi de yutmayıp geri çıkarıyor. Ne zaman yutmayı ve yemeyi öğreniyorlar?
imaddesi Melisinannesii verdikçe verdikçe alışıyor. Siz yemek yerken yanınızda olsun, sizi izlesin çok faydası oluyor
minikannsi imaddesi Melisinannesii buna katlyrm 5 ay 16 günlük ağzıyla sakız çiğneme hareketi yapıyor ek gıdaya geçtik şükür daha zorlanmadım ilk verdiğimde bı tuhafladi çok normaldi tabi gözlerinin içine bakıp ağzımda yemek varms gibi çiğneme hareketi yapyrm bizimki seviyor öyle zorlama yavaş yavas hep
serendipity16 Melisinannesii benim bebeğimde böyleydi sizinki yine ağzına alıyormuş oğlum kaşığı gördüğü an ağzını kilit yapardı hiçbir şeyin tadına bakmazdı doktorda zorlama demişti ama 15 gün falan böyle sürdü sonra bi anda yemeye başladı. Doktor bi de sebzelere ara ver meyve ver demişti meyveyi daha çok seviyorlar bi de önüne koyun yemek yemeyi sevsin
feyzayilmaz Tadını beğenmediği için yemiyor 😂😂😂 yemeyecek tadimlari çok zorlama alerjik şeyleri kontrol et sonra normal şeyler vermeye başla. Onlarında ağız tadı var
imaddesi minikannsi evet bizimki de hep bizi izledi doğduğundan beri sofralarda hiç yanımdan ayırmadım. Bizi gördükçe ağzında bir şey varmış gibi geveliyordu 😂 belki canı çekiyordu bilmiyorum 🥹🥲 sonrasında çok kolay öğrendi yani şu an 6 ay 12 günlük ☺️
mavi176_ Daha çok küçük annesi yeni başladınız çok normal ve asla zorlamayın ek gıda kuralllarina bağımlı kalmak zorunda değilsiniz blw deneyebilirsin kaşık reddi olabilir parmak besin şeklinde haşlayıp eline kontrollü şekilde verin bakalım yiyecek mi