Merhaba hanımlar bebegim 3 aylık oldu ve bende inanılmaz bir saç dökülmesi başladı yaza kadar kel kalıcam galiba her taramamda ayrı bir şok yaşıyorum emziriyorum bu arada etkisi varmı bilmiyorum napıcam ne toplar saçımı ne yapmam lazım anlatın bakalım 🫠🫠