Seker_serbet1 silikon göğüs ucu olarak bebeğin güzel kavradıgı rahat içtiği deneyimleriniz neler hanımlar, bende avent gögüs ucu var çok büyük boyutu bebeğim için, lansinoh yada başka bi marka kullanıp memnun kalan var mıdır
Sahreyldrm Seker_serbet1 şuan e bebekte indirimde mycey markasının ince hem kolay kavrayabilir bı bakın isterseniz