mucizemm94 Bugün eczanede gördüm.multikids Eczacı iştahı açtığını boyu uzattığını annelerin hep tercih ettiğini söyledi gerçekten kullanıp faydasını gören oldu mu?
Minaa66 mucizemm94 istah acmasi icin degilde vitamin takviye amacli biseyler almak istiyorum ama bilemedim bunu
ZamaneAnnesii Cokkkkkkk merak ettim çoğu annenin sorunu bu varmiiiiiii kullanan Bu arada fiyatı ne kadar dı
mucizemm94 ZamaneAnnesii 350 TL dedi nette 4 yaş üzeri kullanabilir diyor benim bebeğim 1 yaşına girecek hiç iştahı yok hep formül mama ile besleniyor
NazliBal Naçizane araştırın tabii ki ama ben bi süredir kızıma besin mayası kullanıyorum sabahları omletine 1 çay kaşığı kadar bi kaç gün içinde iştahında farklılık gördüm çok memnunum
NazliBal Bi kaç markada var araştırabilirsiniz peynir gibi tadı var toz şeklinde içinde bir çok vitamin var ve iştaha ciddi katkısı var