Anneler bende bir şey soracağım oğlum 12 aylık tam gece beslenmesını kesmek istiyorum akşam 7 buçukta gece uykusuna yatıyor dün akşam denedıgımde baya 12 ye kadar mama dıyerek uyandı ama Sureklı pış pış oyaladım 1 gibi sadece 120 cc mama yaptım ve sabah 8 de uyandı. Kademeli olarak mama destegını azaltan anneler 5 gun boyunca bu sekılde ilerleyıp sonunda tamamen kesebılır miyim tecrubelı olan deneyen var mı bu durumu gece beslenmesini kestıkten sonra da uyanacağını düşünmüyorum açıkçası 🫣