cokcocuk ilk benim oğlumda cıktı. İki farklı doktora gösterdim biri alerji olmuş dedi diğeri enfeksiyon kapmış dedi.krem antibiyotik kullandık fayda etmedi. 1 ayımız böyle geçti. Oğlumun vücudu komple kaptı en son başka bi doktor uyuz teşhis ini koydu. Tabi o arada bana da bulaştı 🥲eşim ve kızıma bulaşmasın diye hemen yatakları ayırdım. Kıyafetlerimizi çöp poşetine koyup sıkıca bagladım, 3 gün balkonda bekletip 60 derecede yıkadım.günlük nevresinler yıkanıp ütülendi.hwr gün süpürge acıp sirkeyle sildim. Sirkeyi fıs fıslı şişeye yarısı su yarısı sirkeyi koyup koltukları önüme gelen heryeri siliyordum.kıyafetler tersten günlük ütülendi.. Kwella losyon kullandık işe yaramadı. Wilkson pomadı kullandık onunda kokusu çok kötü. En son aile hekimi ziver diye ilan söyledi biraz pahalı onu aldık içtik. İçeli bir hafta oldu biraz daha iyiyiz. En, azından rahat bi uyku uyuyabiliyoruz.