Ek gıda dönemindeyiz 7 aylık. Eşim de 4 tane avokado almış büyük ve dertler olgunlaşmamışlar. Bebeğime avokado vericem ama bunların hepsini hemen bitiremem. Nasıl muhafaza edebilirim. İnternette okuyorum aklım karıştı. Buzluğa atsam nasıl atmalıyım veya buzdolabı rafında ne şekilde uzun süre saklayabilirim, nasıl olgunlaşacak bunlar, olgunlaştıktan sonra mı muhafaza etmeliyim. Nolur bana detaylı bilgi verin kurbanınız olayım 🤦♀️Avokado tecrübem yok bi kere denedim yemeye sevmedim yemedim bi daha. Nasıl saklanır bilmiyorum.karman çorman bişey insanı çok yoran bi meyve bu ya 😂