Şimdi hanımlar bende anemi var kansızım hiçbir şey fayda etmiyor velhasıl hastaneye gittim tahlil verdim bi kısmı çıktı bi kısmı 10 gün sonra birde ultrason hepsinin sonucuna göre tanı ve tedavi başlayacak damardan kan vs alma durumu olabilir dedi doktor. Bugün saglık ocagına parol yazdırmaya gittim tahlil yapalım sana bayadır yapmadık dedi hocam böyle böyle dedim sonuçlara baktı ve eksik şeylerim için bana ilaç yazdı şimdi ben kullanayım mı yoksa hastane randevumu mu bekleyeyim kullansam bi süre iyi gelicek sonra tekrar sar başa kullanmadan direk hastane randevumu mu bekleyeyim şimdi yanlış bşşeu de yapmak istemiyorum belli tedavi yapılamayacak ilaç içtiğim için olabilir mi böyle bişey bin tane şey geldi aklıma ama ilaçları da almış bulundum