biranneikimelek Doktorum korunma yöntemimle ilgili bana soiral veya deri altı implat dedi ama kararsız kaldım kızlar arastır gel öyle yapalım dedi kanaman cok oluyorsa spirali önermem dedi sizce hangisi güvenli siz naptınız