semkav Merhaba bebeğim bir aylık uyuyor olsa bile ıkınma sesleri çıkarıyor nazende bu sesleri çıkardıktan sonra ağlıyor. Doktor bunun normal olduğunu söyledi peki ne zman geçer ?