Bebegimde moro refleksi çok çok azaldi 5 ay 3 günlük uyanıkken hiç yapmiyor uyurken ani seslerden yapmıyordu ama dün yanlışlıkla battaniyenin çektim irkildim mori refleksini yaktı sonra birkaç kez denedim şimdide denedim yine aynı irkilme hareketini yapti uykuda battaniyeyi ani çektiğimde yapıyor sadece bu refleksin bu ayda böyle devam etmesi nirmal mıdır 5 6 ay da geçer deniliyor her yerde ,ateb panik atarım takildim