meryemhjhhh benim de 10 aylık oğlum. Prematüre yapmıyor şuan. Doktor 9. Ayda yapması lazım artık annesi öğretin dedi. Biz habire baya baya alkış yapıyoruz ama tık yok 😁 baska herseyi taklit ediyor. Hayir evet baya baya alkış yapması lazım dedi bunlar yok. Ama baska saçma bi hareket yapsak yanında onu taklit ediyor. Zorlamiyorum ben artık öğreniyor bi şekilde. Baska bi kız bebeği olan arkadaşım var o da Prematüre o yapıyor dede gel diyor baya baya alkış Allah bir gel gel bunları hep yapıyor sarılmayı öğrenmiş misal. Çocuktan çocuğa fark var. Benimki farkli onun ki farklı. Sonra da yapar önemli değil. Göz teması sosyalleşme var taklit var yeter bence. Ben valla okula da bi sene geç gitsin istiyorum. Ay farkı bile oluyor çocuklarda. Ocak doğumlu ile Kasım bir degil eğitimde bile.