4 Aydır dişle uğraşıyorum. Buraya ilk fotoğrafını Eylülde attım buradaki anneler 1 haftaya çıkar hepsi birden geliyor dedi gelmedi Ekimde attım 20 günü bulmaz dediler yine gelmedi geçen gün attım bi kaç güne patlar dediler ama hiç gelecek gibi durmuyor yok yok yok şişmiş ucu beyaz artık patlamak üzere ama gelmiyor 2 aydır o şekilde asla patlamıyor beni mahvetti. Demir’i düşük çıktı ondan olur öı bilmiyorum anlamıyorum yapısıyla mı alakalı bir sıkıntı mı var neden patlatamıyor 8de uyuttum 10 kere kalktı şuan hala başındayım gözleri kapalı kıpır kıpır ağlayıp duruyor. Diş jeli sürdüm calpol verdim gece 2 kere mama içen çocuk elli kere mama istiyor. Ne yapıcam bilmiyorum hiç bu kadar zorlanmamıştım