Kızlar disim 2 3 gündür çok ağrıyor 30 yaşındayım hiç dişçiye gitmedim çok korkuyorum 2 gündür oyle bi agriyorki dayanamadım gittim dişçiye kanal tedavi yapılacak dedi iğne yapinca aciyormu çok korkuyorum kızlar ben ya napicam bilmiyorum pazartesi gidicem antibiyotik başlattı smdi