mihrabal ben alalı 2 ay oluyor 3 tane aldım 10-12 gram arası düz ajda seviyorum yani evet az duruyor göz doldurmuyor ama bu sebeple daha gün delikte duruyır hem bence hoş yani zigzag atalım birini dedler ama öyle sevemedim üçüde düz ajda nasip olursa 5 licem öyle daha güzel olur diyorum