Doğduğu günden beri yatarak emziriyorum herhalde 😂 bazı günler gündüz uykusuna bile öyle geçmek istiyor şuan 4 aylık. Felçli Ali Rıza bey gibi uyanıyorum her sabah. 😂 Arada bir beşiğine atıyorum sırt üstü yatmak için ya da eşim işe gidince onun yerine geçiyorum yapacak bir şey yok 😁