1byd şuan gaz sancısı varsa olabilir. Ama o dönemde max 2 saat uyanık kalıp uyur aslında bebeklerin düzeni de sabit oluyor. Gündüz 4 uyku sonra gece uykusu. Düzeni de saatleri de bebek koyuyor aslında. Çok yorulduğu için de uyumuyor. Geçemiyor uykuya bazen. Sabah 7 de 8 de kalktiysa 2 saat sonra denemek lazım. Öyle öyle yarım saat yar saat one çekince düzeliyor. Dönmeye başlayınca bizim düzen bozuldu çok dakik uyurduk. Beşik küçük geldi donemeyince de hep uyandı. Şimdi park yatağa geçtik ama onda da fileler dikkatini çekiyor 10 aylık olduk. Gece hart hart tırmalıyor o fileleri. Tam uyku eğitimi vercek zamanlarınız kim West Türkiye metodu u deneyim bence. Uyku eğitimlerine para vermeye gerek yok. Dis dönemi olduğu için ben veremiyorum ama gece uykusu en azından düzgün. Bizimde şuan 3 uykudan 2 ye geçmemiz lazım yapamadım. İhtiyacı var diye düşünüyorum. Biraz da bebeğe göre.