moommyyyylik
Ben de geceleri uyandığında emmeden uykuya devam edemediği için emzirmeyi kesemedim. Ücretsiz izindeydim ve bu konuda biraz da ihtiyacı var ki emiyor diye düşündüğüm için ve aslında belki de benim de ihtiyacım olduğunu düşündüğüm için , biraz akışına bıraktım açıkçası . Gece uyandığında su ver falan diyorlar ama bu sefer de su içmek için uyanmaya başlıyormuş bebek. O yüzden bilemiyorum yani , belki çocuk doktorundan ya da emzirme danışmanından destek alınabilir.