Merhaba bizde 2 ay 17 günlüğüz. Sol göğsümü hiç emmek istemiyor istemeyince ben de zorlamadım ve sanırım yanlış yaptım bu konuda. Sağım yaptığımda en çok süt sol göğsümden gelirdi şimdi hiç gelmiyor neredeyse. Doktorum bolca su içmemi önerdi sanırım yavaş yavaş toparlıyor. Ama yine de bebeğim emmedikçe bi faydası olur mu bilmiyorum. Ne yapmak gerekiyor acaba biri daha bana da bestlak önermişti henüz almadım