Oğlum okulda 3cü haftasında 4 yaşında konuşuyor ama kendini net ifade edemiyor kelimeleri net çıkmıyor öyle diyim. Okul bahçeli bir yer okuldan oğlumu aldığımda dizleri çamur olmuştu neden böyle oldu dedim bahçede oldu dedi ama ben bahçeye çıkmak istemiyorum dedi ağlar gibi oldu. Tam anlatamıyor derdini bahçeye çıkarsalar gruptan yazıyorlar resim atıyorlar bugün böyle bişi olmadı atmadılar. Sizce oğluma ceza vermiş olabilirler mi bahçeye çıkarıp ne yazmalıyım öğretmene aklıma çok takıldı hava buz gibi düşüncesi bile kötü. Ayrıca kollarında sanki cimcik atarsınız ya öyle minik minik morluklar var 5-6 adet