golge2 Oğlum 3 kg doğdu doğduğundan beri 1 kg nin altında kilo aldı hep anne sütü ile beslendi. Şuan 11 aylık ve 7.500 kilo kilo alımı çok yavaş 3-4 öğün ek gıda ve anne sütü alıyor mama içmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım herkes çok zayıf diyor ve gerçekten çok yıprandım artık doktorumuz da kilosu sınır da diyor vitaminlerine baktık kanı düşüktü pekmezli şuruba başladık. Bir de her öğünden sonra halasını yapıyor bilmiyorum nasıl kilo aldırabilirim ben mi yanlış yapıyorum bişeyleri anlamadım. Var mı bebeği böyle olan neler yaptınız ?
defnemiraybebek golge2 bazı bebekler böyle benim kızım da 3500 doğdu 18 aylık şuan 10 kilo sınırda ama boyu uzun ve kan da vitaminleri gayet iyi doktorumuz kilo olarak sınırda ama sağlıklı o yüzden takılma anne baba olarak da zayıfız size çekmiş dedi Evet çok zor anne olarak kafaya takıyoruz ama sağlıklıysa bşr şekilde alıyor ve 6 aydan sonda kilo alımı duruyor daha da yavaşlıyor yiyip de kilo almıyor yemese hadi neyse
3kedili2bebekli golge2 bebeğinize ne yediriyorsunuz? Haftada 2 gün kırmızı et 2 gün tavuk 2 gün balık 1 gün kuzu ciğeri hiç aksatmadan yedirirseniz her gün sebze, yumurta, yoğurt da yemeli bu şekilde çok güzel ve sağlıklı kilo alır
Duriskonunannesiii golge2 bazen naparsan yap almiyorsa almıyor,iki çocuğum var beslenme olarak kıyaslayınca bir çok bebekten ve çocuktan sık ve iyi besin aliyorlar ama almıyorlar ve ben bu kadar üstünde durmasam sanırım hayalet olurlar . O yüzden yalnız degilsin.
golge2 defnemiraybebek teşekkürler yorumunuz için biz de öyle düşünüyoruz çok şükür sağlıklı algısı da yüksek bir bebek ama her insanlar böyle konuştukça bizde acabaya düşüyoruz ve kendimi yetersiz hissediyorum uykularım kaçıyor çok zor ya
golge2 3kedili2bebekli balık ve ciğer hariç herşeyi yiyor. Sabahları tereyağ yumurta kaşar salatalık öğlenleri şehriyeli kıymalı çorba ara öğün meyve püresi akşamları pilav makarna köfte sulu yemek bir de gece yatmadan pirinç unu falan yediriyorum ve bunların aralarında da anne sütü alıyor hiç boş kalmıyor yani 🤷♀️
golge2 mavi176_ tam sınır da olduğumuzu söyledi doktorumuz ve zaten bebeğim biberondan mama içmiyor normal mama da denedim istemiyor
3kedili2bebekli golge2 gece yatmadan pirinç unu (arsenik içerir zehirdir) daha doğrusu herhangi bir şey yedirirseniz bebeğinizin büyümesi yavaşlar çünkü karnı o kadar tok uyursa büyüme hormonu doğru çalışmaz bebekler yarı aç yarı tok uyumalidir uyumadan 1-1.5 saat önce akşam yemeği yiyip uyusa arada ciddi bir fark görürsünüz inanın 😊
golge2 Bütün çorbaların içine ekmek doğruyorum ya da un ya da pirinç koyuyorum her tuşa basıyorum anlayacağınız ama olmuyor işte 😀
Arelmom Hastalanmayancocuk sanırım sayfanın ismi orada atom tarifi veriyor . Bir çok anne işe yaradığını söylüyor isterseniz deneyin
maygirl golge2 8 ayliktan 15.aya kadr 8.5 kiloda sabitti kızım.ama hic perspentilin altına düşmedu sınırdada kalmadı ama.sabit olmasi ve yemek yememsi bnm.icn can skıcı idi.degerleri normaldi.her ay gida takvilerni degistrdi doktor.yemesi zamanla duzeldi ama.asiri az yiyor her öğun az ama sk yemek istiyor 16.ayda bi anda degisti kilosu.9.200 oldu dün tartirdik biraz daha kilo almış.zamanla.duzeliyor bu durum.doktrunjzla.ilerleyin 11 aylik kcuuk daha diş surecleri olacak.o donemle.bsey yemiyorlar her ay kilo almasada bianda aylar snra kilosu degisiyor.snra zatan 100 gram.200 gram flan alatak dewam.ediyorlar.siz öğünleti atlamayin.yemezse zorlamayinda ama kontrolunuzu birakmayin gida takviernizi yenileyecektr doktorunuz.
golge2 maygirl bizim ki de tam çizgi de diyor bu aylar da 9 olmasını bekleriz dedi. İşte aksine iştahı da güzel maşallah ne versem yiyor alerji araştırması yapmayı düşünüyoruz belki bi problem vardır :(
Gzide32 golge2 benim bebeğim 23 aylık doğru düzgün bişey yemiyor emiyor ama az az ve sık şuan 10.5 kilo saldım artık kilo problemini sağlığı hareketleri gelişimi yerinde ya çok şükür o rahatlatıyor dr kilo aldırıcı mama verdi onu da günde 2 şişe içmesi gerek ama yok yarım bazen hiç içmiyor gün boyu zaten yaklaşık 4 5 aydır 10 kiloda sabit kaldı
Gzide32 golge2 sadece KDV’sini ödediğim halde 60 tanesi 1090 liraydı bu ay her ay da zamlanıyor geçen ay 900e almıştım